Wednesday, December 17, 2014

coretan seorang teman

aku marah, bersebab. kau tak pernah nak faham. kau kata aku cepat sentap. kau kata aku suka merajuk. ada kau kisah kenapa aku jadi macam tu? kau tak pernah nak ambil tahu. kau pergi pulak cerita kat orang, kau ingat aku tak tahu? hehe.. wahai teman. before you do this, i know it first. itulah diri aku yang sebenar. aku tak kisah kau nak cakap apa, cuma satu je yang nak dalam diri kau, please ikhlas dalam berkawan. jujurlah sejujurnya. nilai seorang kawan amatlah penting.

nasihat aku ,kau main-mainkan. bila susah kau cari aku, kau luah kat aku. tapi bila aku susah. aku menangis sendirian. towel peneman aku. hehe.. terima kasih kawan. pencarian seorang teman aku masih belum berakhir. aku bazirkan masa aku fikir pasal kau. but you never appreciate what i had done to you. aku selalu ada untuk kau, tapikau tak pernah nak perasan semua tuh. selfish maybe. hehe.. coretan seorang kawan. i really meant it. do whatever you want. you never take serious about me. jumpa yang baru, tibggalkan yang lama. mungkin ni lah balasan bagi aku kan, yang selalu je merajuk , sentap. aku tak nak berdendam . aku nampak macam ni, tapi aku tahu. aku boleh tengok siapa jenis kawan aku .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...