Saturday, April 20, 2013

coretan untuk awak.

awak, 
hati saya sakit, sebab tu saya buat macam tuh, awak pun suka kan kalau saya buat macam tu ? so, tak ada la orang lain nak perasan kan? hehe..antara kita, cuma kita je yang tahu kan. awak dah tak nak kan, so buat apa lagi awak nak peduli? saya ada hak, awak terasa ke? 


nak tahu tak?
saya lagi sakit hati nak buat macam tu kat awak, tapi saya biarkan je, saya biarkan saya buat macam tu dan sampai sekarang saya ingat..
saya butakan mata, saya pekakkan telinga, saya bisukan mulut.
saya nak je langkah dan terus melangkahkan kaki menuju pada awak, tapi saya tak mampu.
saya nak je lihat dan pandang awak puas-puas, tapi saya ego, saya tak nak awak nampak kelemahan saya.
saya nak tegur awak,  saya saya beratkan mulut, kuncikan mulut untuk berkata-kata. saya nak awak tegur dulu..tapi?? *kecewa*
saya nak awak mulakan dulu segala-galanya, tapi langsung tak ada kan? kalaulah awak mulakan dulu,semuanya akan terjawab, tapi malangnya tidak. awak tetap keras hati. macam mana saya nak tau kalau awak tak bagitahu. macam mana saya tak fikir bukan-bukan kalau awak terus menerus diam. awak buat saya tertanya-tanya, awak tinggalkan saya dengan 1001 pertanyaan.
saya pergi hari tuh sebab saya nak jumpa awak. 

awak masih sayangkan saya?
awak masih cintakan saya?
siapa saya pada awak?

tolong jawab, saya nak tahu?

Monday, April 15, 2013

tibanya Hari kOnvokesyen.




Alhamdulillah.. aq dah konvo.. =) 


angkut kawan2 and firstly jumpe mektok2 nih..hehe.miss u!

mohle dengar raptai, get ready for tomorrow, colourful semua

hehe..tgok kat blakang nuh, fuyoo, beraturrr


lapar sgt, dari pagi raptai n ambik jubah, kul6ptg baru dapat makannnn
 Tanggal 9 April 2013
Hari Konvokesyen ke 34 POLISAS

tiba masanya.. happy konvo semua!
kami yg tak pernah nak lepas dari bergambar!
mohon copy ini gambar untuk tatapan saya yer =)

snap yang mana sempat ye

wahh..ismail amir tuhhh..haha

punyelah susah nak snap ngan jejaka2 kelas ni haaa
puan jamaayah,  mancari masa puan free untu snap picture.. love u!!!
hehe, semua dah beransur pulang, lepak bertiga jap



kenangan yang masih tinggal.. hihi

lots of love for all.. thanks for being my friends.. and masa ni lah maybe last pertolongan dari sahabatmu ini, hehe.. buat yang mana termampu je yer. hehehe.. harap kita semua still contact sampai bila-biila, jangan lupakan daku yer. i miss u all and with lots of love wish u all happy and always success in your life.  hope so, kahwin nanti jangan lah lupa jemput . saya disini sentiasa menanti. 

banyak perkara yang berlaku masa ni, ada yang menggembirakan aq dan ada jugak yang membuatkan aq tak berapa nak happy. well, semua tuh dugaan. hehe.. btw, mana yang kurang harap diampunkan yer, dan mana yang tak terdaya nak dilakukan mohon diampunkan jugak. kita manusia tak pernah nak lari dari kesilapan. 

Hari ni, saya rindu sangat rakan saya, saya rindu sangat orang yang saya sayang tapi apakan daya, saya hanya mampu lemparkan senyuman. 

untuk awak, saya butakan mata, bukan kerana saya pentingkan diri sendiri, tapi kerana satu sebab. mungkin awak pun tahu. =) mohon ampun, saya bukan yang sempurna. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...