Saturday, May 5, 2012

saya ada awak

kalau saya leh pimpin awak, dah lama saya pimpin tapi, saya tak leh sentuh awak lagi
kalau saya leh peluk awak, dah lama saya peluk tapi awak bukan sah untuk saya lagi
saya hanya mampu melihat awak dengan dua pasang mata saya. 
tolong awak, dengan dua tangan saya, 
saya tak selalu ada disamping awak, tapi ingatlah dihati saya sentiasa ada awak.
saya tak selalu tanya setiap saat awak dimana, tapi saya selalu doakan awak ditempat yang baik-baik
saya tak selalu cakap sayang, sebab saya taknak awak bosan. tapi saya selalu harapkan dari awak, sebab saya tak pernah bosan.

keluarga saya yang pertama, kawan saya yang kedua dan awak yang ketiga. i hope you will be the last one for me, sorry coz u are not the 1st. but for me u are the last. please dont leave me. saya terima awak seadanya.


everytime i miss you, when i miss my parents, surely i will miss u toO. keep on going with your work. how hardworking you with your work, i dont want to disturb, kejarlah selagi awak mampu. but one yang saya pinta, ingat saya sentiasa ada disamping awk kerana Allah utuskan saya untuk menyayangi awak seadanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...