Thursday, April 12, 2012

Ya Allah..Permudahkanlah urusan ku

ya Allah ya Tuhanku.... saat ini, hambamu terasa beban yang teramat berat perlu dipukul. ampunkan aku ya Allah, kerana mengeluh  atas dugaan ini.. banyak yang aq perlu lalui.. sakitnya hati ini, penatnya diri ini, terlukanya perasaan ini. ampunkan aq..

Takziah atas pemergian Atok Saudara aq (pakcu), telah meninggalkan kami, dan menemuiNya di alam sana. sayu hati tak dapat tatap jenazahnya di saat terakhir... T.T macam ni lah hidup di perantauan.. nenek aq lak sakit sakit da sekarang, takutnya....toLonglah jaga kesihatan, panjangkanla umur nenek aq dan ahli keluargaku yang lain, tanpa mereka siapalah aq dalam dunia ni. Ya Allah, aq tak kuat, hati ni tak tenang terkenangkan nenek aq tersayang sakit... dia dah tua, memang la sakit, tapi apa yang kita rasa bila orang yang paling sayang tak sihat? aq sentiasa berdoa agar sentiasa sihat.. huhu... aq rindu dia... ampunkan segala dosaku nek....

beban lagi bagi aq, perkara banyak belum diselesaikan.. dah hampir selesai, tinggal beberapa hari je lagi.. permudahkanlah urusan dunia aq ya Allah... sibuknya aq...

aq hanya ingin diriku dihargai.. terasa ingin dihargai, walaupun hanya seketika.. please..dun hurt me.. =( aq taknak terluka lagi.... =( aq tak nak benda yang dah berlaku, berulang kembali... Ya Allah, tabahkanlah hati aq.  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...