Monday, December 19, 2011

slowly it comes and go



When we love someone, we are able to share something with him

Bila kita cinta someone, kita rasa nak share apa je ngan dia

Bila rindu, kita akan Tanya dia, rindu kita tak?

And bila dia kata ‘tak’…mungkin ada sedikit rasa kecewa dalam diri kita, sebab kita sedang rindukan dia
Kita memiliki rasa rindu pada dia, entah bila ia muncul, kita pun tak tahu.

Tapi rasa rindu tu membuatkan kita akan marah, memberontak bila orang yang kita rindu tak pernah nak tahu rasa itu. Tapi bila kita bagiitahu dan dia macam tak layan, kita pasti rasa kecewa kan. Hurmm.. tu lah lumrah hidup. Tak semua yang kita harapkan akan kita dapatkan.

Before this, dia kata dia suka kita, tapi mungkin rasa tu akan pudar perlahan-lahan dimakan waktu.  Seseorang akan berubah mengikut arus. Macam yang aku tahu, someone will follow the flow. Same as me, I will follow the flow. Tapi selagi rasa itu tersemat dalam diri aku,aku akan pastikan ia akan betul-betul comfirm dan stay pada satu tu je.  Sekali dia kata dia suka aku, aku akan pegang kata-kata tu selagi aku mampu nak bertahan untuk dia betul-betul pastikan yang dia berpegang pada apa yang dia kata.



U said u like me before, until now im waiting for that, I hope so, u will always like me, your heart not change. Just like before u said u stay with your promised, but now all have been done, so what are you waiting for? Did you found someone else????????? That’s what im thinking right now dear… my heart beat so fast! Couse I realize I’ve been love you since I met you for our first meeting last semester.

1st time my heart beat so fast at that time, when you call me said want to meet me to give something. 

Hahhaha….time passed slowly….sloooooooooowlyyyyyyy…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...