Monday, December 5, 2011

idiot...!!

sedih terasa bila terasa diri ini hanya sekadar menumpang di rumah orang... maklumlah, hidup menumpang macam ni la. macam-macam rasa ada..huhu..kenapa la jadi macam ni. aq pun tak tahu..sedih kan, teringat kampung halaman, rasa sekarang juga nak balik..huhu! nak balikkkkk!!!! i miss home. home sweet home..Ya ALLAH Ya Tuhanku, tabahkanlah hati Hambamu ini. tenangkanlah jiwa hambaMu ini, tabahkanlah hatiku dalam menempuh segala dugaan dan cabaran hidup dalam dunia ini. Ya Allah.aq dikelilingi dengan macam-macam rasa yang tak tahu macam mana nak luahkan.

kat tempat keje

tension duk layan customer yang nak beli baju tapi tak nak beli..erghh!! tangan duk sentuh baju, tapi mulut dan mata mereka duk tanya aq ni la, tu la..nama la, asal la...maybe kalau orang tengok, mesti orang lain cakap tu taktik nak mangorat..!! grrrrr..go tO heLL la!! not my type..huh..bosan, rimas.. nak minta no fon pula tu.. aq tak tahu nak jawab apa, so aq pandai-pandai ah cakap tak da, tak leh nak guna enset la..aq wat tak layan jer..tapi ada ke patut nye cakap aq sombong!!! tu yang tak boleh aq nak terima..hey!! boleh blah laaa..!! macam-macam..aq pun naik pening nak mengelak dari orang-orang macam tu..huhu...

baju belambak nak kena lipat..sok dah lastday, so.. satu hari lagi aq nak lepaskan semua.huhu.....wateverlaaa.!!...

sambungan--------

1 comment:

  1. hahaha !
    wat bodo je ngn org bodo cm tu.. hehheeh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...