Sunday, September 25, 2011

hahah..entry copy paste




kenapa seseorang ni cepat sangat berubah..macam ni yang buat aq tak paham..apakah jadahnya semua ni?? hahaha..luahan hati ke? aigoo....dan aq masih terpikir-pikir apa sebenarnya maksud tersirat..lallala..???



---dulu saye lain, and now saye dah lain..
maybe dulu awak boleh buat saye macam tu, sebab dulu sayer masih tak tahu apa-apa..
maybe dulu its up to you nak buat saye macam mana, but now its up to me apa yang saya nak buat.
sebab sekarang saya dah tahu nak bezakan mana yang saya nak and tak nak.
 dulu saya dah banyak kali terasa (touching) but now, 'i dont want banana fruit two times'..heheh...
dulu mungkin saya simpan perasaan pada awak, tapi sekarang semua dah tak ada, langsung tak ada..
dulu awak nafikan kewujudan saya dan sekarang saye pula akan nafikan kewujudan awak.
dulu mungkin awak malu dengan kawan-kawan awak bila awak ada dengan saye,
tapi sekarang saya pula terasa malu sebab awak ada dengan saya..sorry, saya jadi macam ni sebab awak juga......
dulu mungkin awak tak perasan yang saya dah banyak kali uji awak, tapi sekarang saya dah tak boleh nak teruskan lagi..apa yang saya uji, awak gagal and u always dissapointed me..=)
but now,  awak tetap jadi macam yang saya nak..tetap tak akan berubah..dan status sekarang sama macam dulu..
please, dont u ever change it yourself..!! because it'll make all the things became worse than before.. so, renung-renungkan dan selamat beramal..hahaha--

*copy and paste*


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...