Saturday, August 20, 2011

mata berkedip? (betul ke istilah berkedip)


ni entry aq pendek jer...
just want to sak you all punyer opinion..

kenapa mata sebelah kiri aq bergedik? kedip? kelip2? haha..mana satu la aq pon tak tahu..hurmm...kenapa yer? heish..comfuse aq, kalau sebelah kanan, aq bolehla wat dek jer, tapi yang ni sebelah kiri..so, apa maknanya? rasa macam tak sedap la pulak...hurmm...ada sesapa yang tahu? kenapa mata sebelah kiri berkedip2, sejak dari siang tadi lagi, ia membuatkan aq bingung.....

dari yang aq search kat google, ni jawapan dari blogger2 lain.... daripada dear diary and i got this one too from slumberdek

hurm....ape ape jelah...


4 comments:

  1. usah risau la wawa...tiada apa2 pun sbnrnya. saja jer kot.

    ReplyDelete
  2. hehe..tp la kan, ase mcm xslesa pon ada kan..haha

    ReplyDelete
  3. hi wawa. thanx :) for the link.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...