Wednesday, July 6, 2011

kLimaksss

assalamualaikum..
anyeong hasaeyo..

bermulanya hidup aq di sini setelah tamatnya latihan industri aq..lalalalla....datang awal plak ke kamsis...hehe....

report?

aigoo..da ingatkan dah settle, tapi upenye ada salah, so, ape lagi, huru hara la dibuatnya nak kena print semua balik..heish..
nasib baik ada yang menolong..legaaa...hehhehe...

tapi Dia nak uji kesabaran aq, datang pulak satu perkara yang membuatkan aq marah..heish..mana tak nya, kena    
cancelkan last minute..heish...berapi dalam kepala otak aq! urgh...lepas satu2 yang datang..apa nak buat beb..reda jela...

tebal mukaku nak face all this...but i know, its all dugaan untuk uji kesabaran aq..as umatNya..hehhehe..btw, ok,  itu lebih membuatkan aq menjadi matang...hehe... gambate!!


5 comments:

  1. sabar k...ujian semua tu,setiap yg datang mematangkan akal dan fikiran...:)

    ReplyDelete
  2. hehe..yee, da sabar da ni aiEz..kalau x, da lama bnuh diri..haha..keje gile

    ReplyDelete
  3. pergh jgn ler smpai niat ke situ...xbaek taw..;)

    ReplyDelete
  4. uish..xda laa..gurau jela..akal fikiran masih waras lagi nie..hehe...mane leh kan

    ReplyDelete
  5. dari dugaan hidup lah kita banyak belajar..he2..btw salam perkenalan..=D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...