Tuesday, May 24, 2011

Terima kasih

sorry...failed betolla aq..hehehe...tajuk lari laaa...


Nak tengok saya marah?? Jom….its a log story.. btw, jangan salah faham. Cerita ini tak tahu sama ada rekaan semata-mata ataupun yang betul..jomlaa…

Babak pertama

Wooo…kau ingat kau siapa ek? Hurmm…aq saje jer, tak nak faham, sebenarnya faham da sikit-sikit. Cuma kau tu cakap berbelit-belit laa.. jangan belit-belit, straight to the point la beb, kan senang.hehehe.. tak marah pon, Cuma jangan nak peningkan kepala aq yang dah ase nak pening ni haa. Huh..!!

Babak dua (berawop sayer la plop)

Awop?! Saya buka mainan yang boleh senang-senang je awak nak ambil sesuka hati. Dan awak pun bukan budak kecik yang leh sesuka hati jer nak main alat mainan tu. 
awop datang balik nak ambil sayer semula? Senangnya. Kalau saye tak waras pun, saye takkan terima.
Takdir telahpun tertulis yang sayer bukan lagi untuk awop!! Hahaha..(kejamya aq). Oo..saye tak nak terima, awop plak nak marah saye yer? Ok,saye pun taknak juga jumpa awop,
 bukan nak sangat. Kau ungkit benda lepas. Mana saye tak marah.. semua dah blacklist dah..hahhaha..hurm…

Renung2kan

Tau tak awop?? Sayer sakit hati sejak dulu, luka masih belum terubat??
Tau tak yang saya dah cukup terseksa dulu?
Tau tak berapa banyak airmata yang saya dah keluarkan?
Tau tak saya bodoh sangat sebab dulu tak sayang nyawa saye?
Tau tak yang saya dah lama lupakan awop?
Tau tak yang tak ada langsung rasa kasih dan sayang dalam hati ini untuk awop??
Tau tak  yang saye tak nak ingat lagi kenangan kiter dulu? Yang wat saya ase nak go to Hell!! Jer??
Tau tak awop yang saya menyesal sangat-sagat sebab kenal degan awop?
Tau dop awop yang saya dah berjanji dulu cukuplah 3x, tak mo lebih-lebih.??
tau dop yang saya dah rasa teang sangat-sangat tanpa awak disisi?

Tapi sekarang,
Tak ada siapa yang boleh sakitkan hati saya, slow2 saya ubat luka saye..
Saya ase dulu saya bodoh perasaan saya diseksa macam tu, nak tergelak pon ada..
Sekarang airmata saya hanya mengalir untuk untuk kegembiraan saja..
Saya sayang  nyawa saya macam Dia sayangkan saya..
Saya takkan lupakan keluarga saya lagi sebab awop..
Rasa kasih dan sayang saya sekarag sepeuhnya pada keluarga dan kawan saya..
Semua kenangan yang akan saya cipta, hanyalah kenangan manis brsama kawan2 dan keluarga..
Saya bersyukur sebab saya ada kawan-kawan yang sentiasa sokong saya..
Saya bersyukur saya disedarkan sebegini, saya bahagia..
Saya berjanji lelaki yang hadir adalah lelaki yang terakhir dalam hidup saya walaupun dia buka aka jadi yang pertama..

Dan Tuhan sayangkan saye, Dia dah sedarkan saye yang saye tak perlu lagi buat dosa lagi..saya bersyukur, Dia mendengar rintihan saya. Dia member peluang untuk sayer berubah dan member saya pilihan untuk memilih yang mana baik dan yang mana tak elok.

ya Allah..terima kasih..dan bukakanlah pintu hati aq untuk menerima insan yang mecintaiku,sesiapa sahaja..dan berilah aq petunjuk bahawa dialah yang aq inginkan..amiin...wink wink...hehehe (jangan salah faham, si dia bukan dah ada skang, tak ada lagi, doa tu doa!! whos gonna be, i dont know either, Tuhan yang menentukan segala-galaNya.) umm..im not in mood untuk bercinta lagi....hhahah....so, life must be enjoy!! 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...