Sunday, May 1, 2011

jalan-jalan tengok iklan solat

hai all.. hollaaa..hehehe.
bosannya, aq pergi jejalan kejap. jalan punya jalan punya jalan, jalan tu orang lain punya tapi aq berjalan je..heheh..lalalalla.. pastu, ternampak benda ni!!! so, aq layan jelaa...heheh..jom tengok!


ok tak? bagusnyaaa.... di malaysia tak ada semua ni. bijak juga pemikiran orang luar kan.
lepas tu, aq pun ambik pula yang sau lagi ni, khas untuk kaum muslimah. alang-alang dah ternampak tu. ambik jelaa..buat pedoman.heheh..jom tengok.! anyway, tak membazir masa pon, just tak sampai lima minit pon..urmmm...


hahahha...so, apa lagi, tengok je? buat la juga... utamakan apa yang harus diutamakn k..hehehe...lets go bebeh!!
adiosss.....^.^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...