Sunday, March 6, 2011

lesen oh lesen

Penat sungguh rasanya. Main panas hari ni. Selesai sudah bengkel motosikal dan bengkel kereta. Hehe.alhamdulillah. hari ni masuk bengkel motosikal, alamak, masa teori, memang la mengantuk. Dengar pun macam nak tak nak je. Hak3. Almaklumla, memang masa aq tido bila hujung minggu. Tapi tiba masa amali. Huh. Mak aii, panas kan cuaca hari ni. Terpaksa aq berjemur tengah panas, cikgu yang mengajar pula sengaja nak jemur kami. Ahahahha..by the way, I enjoy this time. Even panas tapi ok la. Sakit kepala pun ada juga. Biasala, seharian tak mandi kan.
Bila balik je rumah, memang dah tau dah tak ada orang, semua pergi ke jeli. Huhu. Tinggalah aq seorang di rumah ini. Dan ada la kakak dan adikku yang ke tiga dirumah. Lepak sekali ngan dieorang. Lapar pula, aq nak sangat makan makanan KFC. Mengidam tahap apa la macam aq ni. Penat, tak larat nak pergi beli. Wah, ada idea baru, kebetulan ada ayam. So, apa lagi, lepas je waktu isyak aq terus pergi cari bahan nak buat ayam goreng tepung. Hahahahaha. Ak dapat makan ayam kat KFC pun, ayam kat rumah pun jadi la.

11:15 /180211

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...