Sunday, August 15, 2010

boLeh aku share something?? ape yang aku rasa sekarang? what happen to me? my life?..hmmmmm
kenapa cinta tu hadir dalam diri aku? ape yang aku fikir sekarang ne, dan ape yang aku nak sebenarnya?? aku buntu, nak membuat keputusan dalam sesuatu perkara bukannya mudah, tapi aku juga ada pendirian, aku dah dewasa untuk memikirkan tentang semua ne... aku bosan dengan hidup aku sekarang, amat membosankan, hari-hari benda yang sama juga aku kena buat. hmm..hanya mampu mengeluh, tapi actually mengeluh ne tak 'ok'..hehehe...so boring!!! bila tengok orang ada pakwe, bahagia je, kuar sesama, ada pape, share,, terasa disayangi,.aku jugak nak terasa ada pakwe..tapi apakan daya aku, aku tak layak untuk semua tu lagi kot, belum masanya lagi kan? hehehe...aku kuatkan semangat...bila difikirkan kembali, aku masih dihantui dengan kisah lama aku, aku menyesal!!! kenapa???!!!! semua tu tak dapat nak di ubah semula, so aku terima walaupun aku tak boleh nak terima semua tu...
bila orang cakap pasal family, aku diamkan je, sebab aku tau, tak banyak mane cerita antara aku dengan family aku..so, aku just dengar member aku cerita.. aku bohong! hehehe...alaa..skali sekala kan..
kawan..aku bahagia ada kawan, tanpa kawan siapala aku kan?....kawan ada banyak jenis, aku tak berapa nak aham sangat tentang kawan ne..tapi aku follow je, nak jaga hati kawan ,kenala ok kan..apa makna berkawan?berkawan ada juga kerana rupa. memilih la konon,ada kerana harta..nak hidup standard la konon, jaga personaliti.huhuh.. ada juga kerana nak dapatkan sesuatu,tapi aku juga pilih kawan, kawan yang mana ada masa kita susah dan juga masa kita senang,...
aku bersyukur aku dapat hidup berkawan ne,,tapi kekadang da juga la rasa sakit hatinya tu,,hehehe...al maklumla kan, adat berkawan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...